Έχω γρίπη…

pig_sick_fly

Η εικόνα είναι απο την χτεσινή μου κατάσταση τη στιγμή που το θερμόμετρο έγγραφε 39.5C.
Με ένα Depon επανήλθα στη σκληρή πραγματικότητα.

4 comments on “Έχω γρίπη…

  1. Θυμάσαι τον Γιάο Βεν Γιουάν και κείμενά του;
    Εγώ ναι, ειδικά σε υψηλούς πυρετούς!!!

    Updated (μερικές ώρες αργότερα)
    Δεν εννοώ οτι τα κείμενα του Γιάο Βεν Γιουάν και των τεσσάρων είναι χωρίς ενδιαφέρον. Ούτε ότι η Πολιτιστική Επανάσταση δεν είχε και έχει να δώσει ουσιαστικά μηνύματα.
    Απλά θυμάμαι εμάς τους δύο, όταν διαφωνούσαμε σε κάτι στην αρχή και σε πολλά στη συνέχεια, ο καθένας διάβαζε την παράγραφο που υποστήριζε τα λόγια του. Θυμάμαι εκεί στην κόντρα ΕΚ Αλβανίας και ΚΚ Κίνας εγώ σου διάβαζα Μάο και Γιάο Βεν Γιουάν και εσύ Χότζα, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι εσύ ήσουν «Αλβανόφιλος» και εγώ «Κινεζόφιλος». Μάλλον παίρναμε ρόλους, ασυνείδητα, για να κάνουμε δοκιμή δοκιμίων. Μάλλον τα εξετάζαμε να δούμε πόσο αντέχουν στην κρίση.

Σχολιάστε

