Το ανέκδοτο της κρίσης!!!

Μια όμορφη βραδιά, ένας καλοντυμένος κύριος περπατάει αμέριμνος …

Ξαφνικά, πίσω από ένα δέντρο πετάγεται ένας μασκοφορεμένος, του κολλάει το πιστόλι στα πλευρά και του ψιθυρίζει : “Τα λεφτά σου και γρήγορα…”

“Μα τι λες;” αντιδράει ο καλοντυμένος κύριος, “ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Εγώ είμαι ο Τάδε Ταδόπουλος, βουλευτής και πρώην υπουργός!!!”…

“Ε, τότε…”, λέει ο μασκοφόρος,  “… τα λεφτά ΜΟΥ και γρήγορα”!!!

 

3 comments on “Το ανέκδοτο της κρίσης!!!

  1. Τί σχόλιο να γράψω ;…
    Ούτε να γελάσω μπορώ …
    Ακόμα και με το ανέκδοτο … δάκρυσα …
    Εντάξει … δεν είμαι και στα καλύτερα μου τελευταία . Τάχα και ποιός είναι ;…
    Καλό σου (μας) βράδυ .

  2. Σε αλλη εποχη θα γελουσα με το ανεκδοτακι …
    Τωρα πως να γελασει κανεις οταν αναλογιζεται πως γι αυτο υποτιθεται οτι υπαρχει το κρατος..
    Τωρα ποιος μας προστατευει απο τους κρατουντες?
    Παγωνει το χαμογελακι κι γινεται εντονος [προβληματισμος σαν συλλογιεται κανεις τους τρεις τραπεζουπαλληλους που πεσαν θυματα μιας εξουσιας που «αφησε» (σkοπιμα ή μη δεν το ψαχνω) να τους θυσιασουν για να χρησιμοπιησει τους » μπαχαλάκηδες» ας αποκαλεσω ετσι σαν ένα χρήσιμο εργαλείο του συστήματος! Βοηθάνε το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα να τρομάζει τους νοικοκυραίους και να γαντζώνεται πάνω στη “νόμιμη κυβέρνηση”.!
    Κι αυτο ειναι πολυ κακο για τη Δημοκρατια την Ισοτητα και την Ελευθερια ..

  3. περπαταει καποιος αγκαζε μετα της συζυγου του,σε ολο το δρομο γυριζει συνεχεια και λεει στην συζυγο ΄΄αγαπη μου εισαι η ζωη μου΄΄- αγαπη μου εισαι η ζωη μου ».Ξαφνικα καποιος του κολλαει ενα πιστολι στην πλατη και του λεει ΄΄τα λεφτα σου η τη ζωη σου» .αταραχος ο κος λεει »παρε την ζωη μου» και δειχνει το ετερον ημισυ .

Σχολιάστε

