ΓΑΠ στην ΔΕΘ : «NAI στα μέτρα λιτότητας, όχι στη φτώχεια»

 

αυτό ΘΑ εξαγγείλει στην ΔΕΘ σήμερα το βράδυ ο πρωθυπουργός.
Που το γνωρίζω;
Διαβάζουμε από τις ίδιες σημειώσεις!!!

http://herrkstories.wordpress.com/2010/09/09/oecd-2/

.

.

Σάββατο 11.09.2010   14:30

 

 

 

…και να τι ΨΕΜΑΤΑ είπε πέρυσι (λεφτά υπάρχουν κλπ) στη συνέντευξη τύπου στην ΔΕΘ.
κλικ εδω —> 13.9.2009 Προεκλογική Συνέντευξη Τύπου Γιώργου Α. Παπανδρέου προς τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην 74η ΔΕΘ

One comment on “ΓΑΠ στην ΔΕΘ : «NAI στα μέτρα λιτότητας, όχι στη φτώχεια»

  1. Είμαι επιτυχών ΑΣΕΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. Την Παρασκευή βγήκαν οι προσλήψεις για φέτος. Τα βύσματα Λυκουρέτζου (Νόμος 3 μέρες πριν την προκύρηξη εκλογών) διορίζονται ακομα και με 0.72 μόρια ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ. Εχω 21+ μόρια και είμαι απο τους Πρώτους στην ΠΕριφέρεια μου.

    ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ.

    ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΠΤ ΝΑ ΧΑΣΩ…

Σχολιάστε

