Το μυστικό όπλο του κ. Παπανδρέου με το οποίο θα σώσει την χώρα!!!

Τι φόραγε ο κ. Γ. Παπανδρέου στον καρπό από το δεξί του χέρι την ημέρα που έτρεξε τα 10 χλμ στον Μαραθώνιο της Αθήνας;

Μα, το Ρower Βalance βέβαια. Σε αυτό οφείλει, άλλωστε, τις τόσο σπoυδαίες επιδόσεις μεταξύ των οποίων και τους μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Αυτό φοράει όταν αντιμετωπίζει την τρόικα και είναι ο μοναδικός λόγος που έχει πάρει το πάνω χέρι.

Ασταδιάλα…


 

 

 

 

Τι είναι το Ρower Βalance;

Πηγή  Τα Νέα

Κάνοντας κανείς ζάπινγκ στην τηλεόραση αργά το βράδυ σε μικρά κανάλια, θα δει διαφημίσεις τηλεμάρκετινγκ να προβάλλουν κορσέδες που υποστηρίζουν τη μέση, σανδάλια που αδυνατίζουν, πάτους παπουτσιών που ρυθμίζουν τη στάση του σώματος και άλλα πολλά.

Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των προϊόντων είναι ότι αφενός υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα και αφετέρου δεν διαθέτουν καμία απολύτως επιστημονική απόδειξη για τις ιδιότητές τους. Οι σκεπτικιστές τα απορρίπτουν και κάνουν λόγο για αυθυποβολή. Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα ένα νέο προϊόν, το βραχιόλι Ρower Βalance, έχει βρεθεί στο επίκεντρο αυτής της διαμάχης.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, το Ρower Βalance χαρίζει διαύγεια, βελτιώνει την ισορροπία, τη δύναμη και την ευελιξία του ανθρώπινου σώματος… Το βραχιόλι αυτό είναι ένα περικάρπιο από σιλικόνη, στο κέντρο του οποίου έχει ενσωματωμένο ένα ολόγραμμα. Το μυστικό, κατά τα λεγόμενα των κατασκευαστών, βρίσκεται στο ολόγραμμα. Κατασκευασμένο από ρητίνη πολυαιθυλενίου και δοκιμασμένο σε ενεργειακά κύματα συγκεκριμένων συχνοτήτων, το ολόγραμμα όταν έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο σώμα υποτίθεται πως βοηθά τη λειτουργία της φυσικής ενεργειακής ροής, επιτρέποντας τη μέγιστη απόδοση. Οι επικριτές του από την πλευρά τους απορρίπτουν όλα αυτά και πιστώνουν την επιτυχία του στο φαινόμενο placebo. Με άλλα λόγια, ότι κάθε βελτίωση στην ισορροπία, την ευελιξία και τη δύναμη είναι απλώς αποτέλεσμα της αυθυποβολής, της θετικής σκέψης και της πίστης στο βραχιόλι.

Κυκλοφορούν… μαϊμούδες
Στη γειτονική Ιταλία το βραχιόλι έχει γίνει τόσο πολύ της μόδας, που οι πλανόδιοι μικροπωλητές στις παραλίες το έχουν εντάξει στην πραμάτεια τους. Μάλιστα, πρόσφατα κατασχέθηκαν έξι χιλιάδες πλαστά αντίγραφα του Ρower Βalance στην παραλία του Ρίμινι. Σε αυτό το γεγονός, βασίστηκε και η ιταλική Αρχή Ανταγωνισμού που άρχισε πρόσφατα έρευνα για «τις πιθανές αθέμιτες εμπορικές πρακτικές» κατά των εταιρειών που διανέμουν το προϊόν στη γείτονα χώρα. Εντός δεκαπέντε ημερών η κατασκευάστρια εταιρεία είναι υποχρεωμένη να προσκομίσει τα κατάλληλα επιστημονικά και ιατρικά τεκμήρια σχετικά με τις ιδιότητες και τις πιθανές ευεργετικές επιπτώσεις στον ανθρώπινο οργανισμό, που αποδίδονται στα προϊόντα της. Εντός της ίδιας προθεσμίας πρέπει να αποδειχθεί επίσης ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε αντένδειξη για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών που ενδέχεται να προκύψει από τη χρήση των συγκεκριμένων προϊόντων.

Από την Καλιφόρνια
Το βραχιόλι αυτό γεννήθηκε στην Καλιφόρνια τον Ιανουάριο του 2007. Δυο αδέρφια, ο Τρόι, τεχνικός υπολογιστών, και ο Τζος Ρόνταρμελ, καθηγητής Ισπανικών, οπαδοί και οι δύο της αρχαίας κινέζικης ιατρικής, αναζητώντας έναν φυσικό τρόπο ίασης του σώματος εφηύραν το Ρower Βalance. Τα περικάρπια κατασκευάζονται στην Κίνα, τα ολογράμματα στη Μινεσότα και ο «εμποτισμός» τους στις ειδικές συχνότητες γίνεται σε ένα «μυστικό» δωμάτιο στα γραφεία της εταιρείας στην Καλιφόρνια, πρόσβαση στο οποίο έχουν μόνο τα δύο αδέρφια. Σιγά σιγά, από στόμα σε στόμα, η φήμη του βραχιολιού εξαπλώθηκε και μέσω του Ιντερνετ οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν στα ύψη. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η αύξηση επήλθε χωρίς επιστημονική απόδειξη ότι τα βραχιόλια είναι αποτελεσματικά. Μέχρι στιγμής έχουν πωληθεί 2,5 εκατομμύρια βραχιόλια, το 91% εκ των οποίων στο εξωτερικό. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας, ωστόσο, δεν αποκαλύπτουν πόσα χρήματα έχουν αποκομίσει από τις πωλήσεις, αλλά κάνουν λόγο για «υγιές κέρδος».

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Άντε ξανά, ασταδιάλα!!!

Advertisements

4 comments on “Το μυστικό όπλο του κ. Παπανδρέου με το οποίο θα σώσει την χώρα!!!

  1. Παράθεμα: Οι 10 εξυπνότερες “προφυλακτικές” διαφημίσεις! | Διαιτες

  2. Το βραχιόλι αυτό γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 2007 , την ημέρα που … άνοιγα το Ιστολόγιο μου …
    Τυχαίο ;
    Δεν νομίζω …
    ————————–
    Πέρα από την πλάκα , φίλε μου Καναλιώτη , πέρα από την σάτυρα και την σωτήρια διάθεση να χαμογελάσουμε , θα σου πω κάτι :
    Κι εγώ κουβαλώ επάνω μου , χρόνια τώρα (και δεν το αποχωρίζομαι ποτέ) , κάτι που κατά γενική ομολογία είναι αντιαισθητικό και μοιάζει φτηνιάρικο (ίσως και ανόητο) αλλά το φορώ , μόνο και μόνο επειδή μου το χάρισε κάποιος , που αγαπούσα πολύ .
    Ακόμα , θα σου πω , πως έχω ένα γιό (ο μικρός μου) , που είναι άθεος , άθρησκος , ροκάς , ψιλοανάρχας , … επαναστάτης (πρόσεξε … δεν είναι έφηβος … είναι 27 χρ) . Όταν κάποτε τον «πείραξα-κορόιδεψα» για το μικρό μενταγιόν με την Παναγία που φοράει από τα 8 του στο λαιμό , μου απάντησε αυστηρά:
    – Μη ξεχνάς ότι μου το χάρισε η γιαγιά μου λίγες μέρες , πριν πεθάνει …
    ——————————–
    Σου (σας) εύχομαι ένα καλό Σαββατοκύριακο .

  3. Σίλια,
    σε καταλαβαίνω, ακόμη περισσότερο τον «μικρό» (ο Μυτιλινιός είναι αυτός ή ο άλλος;). Οι συμπεριφορές αυτές είναι ανθρώπινες και δεν έχουν σχέση με την gadget-ομανία του Γιωργάκη.

    Πρόσεξε τις φωτογραφίες.
    Πρόσεξε εμφάνιση, ντύσιμο, γυαλιά, στυλάκι, τα χρώματα των ρούχων. Τα αξεσουάρ…
    Επιδεικτική γυμναστική, διατάσεις…

    Δες και τον κόσμο που τον περιβάλλει. Σαν την μύγα μέσα στο γάλα, κυριολεκτικά!!!

    Τρανή απόδειξη οτι ο «Καραγκιόζης» είναι καθαρά ελληνική υπόθεση.

  4. Δήλωση του Αλέκου Αλαβάνου σχετικά με την συμμετοχή του πρωθυπουργού στον Μαραθώνιο

    Έχουμε συνηθίσει ν’ ακούμε τον πρωθυπουργό να δηλώνει ξανά και ξανά ότι είναι γυιός του Α. Παπανδρέου και εγγονός του Γ. Παπανδρέου. Σήμερα αποφάσισε να διεκδικήσει ότι είναι και δισέγγονος του… Σπύρου Λούη.

    Ο κ. Παπανδρέου δεν έχει καταλάβει τίποτε από το νόημα και το μήνυμα του Μαραθωνίου.
    Το μήνυμα της πάλης και της αντίστασης του μικρού απέναντι στον μεγάλο εισβολέα. Το μήνυμα της δύναμης της ελευθερίας απέναντι σε κάθε προσπάθεια επιβολής. Οι πολιτικές επιλογές του πρωθυπουργού βρίσκονται στον αντίποδα αυτών των μηνυμάτων, τα δε επικοινωνιακά τρυκ του κινούνται μεταξύ θράσους και γελοιότητας.

    Αλέκος Αλαβάνος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s