Έχω γίνει σαν τον Μπένι

Με αφορμή στίχους της Άριας Πάτση –> εδώ

χοντρόΜπένι

Το μαγιό μου δεν μου μπαίνει
έχω γίνει σαν τον Μπένι
αν το βάλω θα το σκίσω
πρέπει δίαιτα ν’ αρχίσω….

Τα σουτιέν δεν μου κουμπώνουν
και οι φούστες μου μαγκώνουν
τα φουστάνια με μαρκάρουν
κι οι νταλίκες μου κορνάρουν…

                 Refrain

Δεν με νοιάζουν τα κιλά μου
το μαγιό που δε μου μπαίνει
με πειράζει που νομίζουν
ότι είμαι ο χοντρόΜπένι……

                        ~

Μου κορνάρουν και γελάνε
και γιαούρτια μου πετάνε
«Βαγγελάκη» μου φωνάζουν
«τα κοψίδια αναστενάζουν»…

«Φάε κι ένα γιαουρτάκι
κάνε δίαιτα λιγάκι»
Και γυρίζω δακρυσμένη
και γιαουρτοπαραλυμένη…

                  Refrain

Δεν με νοιάζουν τα κιλά μου
το μαγιό που δε μου μπαίνει
με πειράζει που νομίζουν
ότι είμαι ο χοντρόΜπένι……

                         ~

Άρια Πάτση

3 comments on “Έχω γίνει σαν τον Μπένι

Σχολιάστε

