Ολόκληρη η ιστορία του @Manolis με τους χρυσαυγίτες στο Χυτήριο

Mέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων και της Χρυσής Αυγής διαδήλωσαν και χτες έξω από το θέατρο Χυτήριο, στην Ιερά Οδό, εκφράζοντας την αντίδρασή τους στο ανέβασμα της παράστασης «Corpus Christi».

Εκεί βρέθηκε και ο  Manolis ‏@manolis    που μας περιέγραψε μέσω του twitter την περιπέτειά του.

Manolis ‏@manolis

.

Manolis ‏@manolis    7:46 PM – 11 Oct 12
Ακούω ξεκίνησαν τα ρατσιστικά τζερτζελα πάλι έξω από το Χυτηριο, παω για τουιτερορεπορταζ
Manolis ‏@manolis    7:52 PM – 11 Oct 12
Τα ματ έχουν αποκλείσει την Ιερά Οδό. Έχει εκατοντάδες άτομα εδώ που διαμαρτύρονται για το Χυτηριο
Manolis ‏@manolis    7:53 PM – 11 Oct 12
Ένιωσα την ψυχή μαύρη με το που αντίκρισα το θέαμα
Manolis ‏@manolis    7:56 PM – 11 Oct 12
Οι μπάτσοι δεν με αφήνουν να περάσω στο θέατρο… Μοιαζω για χριστιανός;;
 Manolis ‏@manolis    8:14 PM – 11 Oct 12
Δώστε προσοχή σε όσα γράψω τώρα. Κάντε τα όλα RT
Manolis ‏@manolis        8:16 PM – 11 Oct 12
Βγήκα στην είσοδο του Χυτηριο. Χρυσαυγιτες και παπάδες εσκιζαν κ ποδοπατουσαν τις αφίσες της παράστασης.
Manolis ‏@manolis        8:18 PM – 11 Oct 12
Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος.
 Manolis ‏@manolis        8:20 PM – 11 Oct 12
Με ρωτάνε ‘δημοσιογράφος εισαι;’, απαντάω ‘γράφω στη lifo’ ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως
Manolis ‏@manolis        8:16 PM – 11 Oct 12
Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι
Manolis ‏@manolis        8:24 PM – 11 Oct 12
Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω ‘με χτυπανε, δεν θα κάνετε κάτι;’ απάντηση ‘δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ’. 3 αστέρια στο πέτο
Manolis ‏@manolis        8:25 PM – 11 Oct 12
Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει.
Manolis ‏@manolis        8:26 PM – 11 Oct 12
Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι ‘έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα’
Manolis ‏@manolis        8:28 PM – 11 Oct 12
Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω
Manolis ‏@manolis        8:29 PM – 11 Oct 12
Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη.
Manolis ‏@manolis        8:32 PM – 11 Oct 12
Φωνάζω στον αστυνομικό ‘ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ’, πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται
Manolis ‏@manolis        8:23 PM – 11 Oct 12
Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. ‘Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα’
 Manolis ‏@manolis        8:36 PM – 11 Oct 12
Μια κυρία που έχει εστιατόριο δίπλα μου βρίσκει τα γυαλιά κ με παίρνει μαζί της για να βάλω πάγο. Το πρόσωπο μου είναι πρησμενο κ κόκκινο
Manolis ‏@manolis        8:38 PM – 11 Oct 12
Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβαζουν. Τους λέω ‘κει χτύπησαν στην είσοδο του θεάτρου’. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά.
Manolis ‏@manolis        8:41 PM – 11 Oct 12
Η κυρία με το εστιατόριο μου δίνει πάγο για το πρόσωπο, μοιράζεται τις αναμνήσεις της από μέσα στο Πολυτεχνείο τότε. Τώρα φοβάται πο πολύ.
Manolis ‏@manolis        8:43 PM – 11 Oct 12
Κανένας ‘αληθινός’ δημοσιογράφος δεν ήταν εκεί. Κανένας αστυνόμος δεν με βοηθησε, μόνο με κορόιδεψαν.
Manolis ‏@manolis        8:45 PM – 11 Oct 12
Όσο και να με χτύπησαν και χλευασαν, εγώ ποτέ δεν τους έκανα την χάρη να κλάψω, να τρέξω η να δείξω φόβο. Αυτό ειναι το σημαντικό για μένα.
Manolis ‏@manolis        8:47 PM – 11 Oct 12
Σήμερα είναι η διεθνής μέρα ‘coming out’, ημέρα περηφανιας. Μην αφήσετε κανένα τραμπούκο να σας κάνει να νιώσετε ντροπή κ να φοβηθείτε.
Manolis ‏@manolis        9:31 PM – 11 Oct 12
είμαι εντάξει, με έφερε η φίλη μου σπίτι, είμαι σοκαρισμένος ακόμα. σας ευχαριστώ όλους για τα μηνυματα.
Manolis ‏@manolis        9:32 PM – 11 Oct 12
με ρωτατε αν θα κινηθω νομικα. διστάζω να πάω αστυνομία μετά από απόψε. δεν θελω να’χουν το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνση μου στο αρχειο
Manolis ‏@manolis        9:34 PM – 11 Oct 12
στο facebook μπήκα αμέσως και έσβησα το ονομα μου και τη φωτο μου. εκει δεν φοβόμουν , με φοβίζει όμως το μετά
Manolis ‏@manolis       12:51 AM – 12 Oct 12
Σας ευχαριστώ πάλι για τα μηνύματα, αδυνατο να απαντήσω προσωπικα σε όλους σε αυτή τη φάση.

.

 

.

Σχολιάστε

